woensdag 7 oktober 2009

Ik ben stage.

Ik raak al een beetje in de stress door de opdrachten die ik moet maken. Aangezien mijn photoshop-skillz (voor mijn gevoel) beneden niveau liggen en ik een perfectionist tot er met ben, ben ik nu al een half uur bezig met het bewerken van, jawel, twee vissen.

Maar ik vermaak me verder prima hoor. Gister is me tunnel iets uitgescheurd en dat haat ik, want het doet te erg pijn :'). Maarrrr ik heb nu siliconentunnels in dus ik hoop dat het snel weer beter gaat (Y)

Ik wil weekend, echt heel graag, en dan weer after hangen bij Ruuddd. Ja, ja dat zou fijn zijn. Hopelijk ben ik dan wel minder vermoeid dan nu. Ik moet echt haast lucifers tussen mijn oogleden houden, bahaha anders gaan ze dicht. :L

Ah, het is alweer 12.11! Over ongeveer 15 min pauze.

Onnodige informatie Allemaal,
Verdorie,

PEACE OUT

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook wel zin in een feessie bij Ruud in da skuur! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lucifers tussen je ogen moeten houden is herkenbaar
    moezijnbedoelik
    haha

    BeantwoordenVerwijderen