woensdag 28 oktober 2009

Potverdriedubbeltjes

hoi,

Daar was ik weer. Zondag en maandag druk geweest met mijn modeljob. Heel leuk hoor, behalve wanneer je haar word geknipt als een plaatje uit een kapperboek. Wel veel complimenten ontvangen. Kapper Johny uit Londen vond me gezicht heel mooi.

- mooie jukbeenderen.
- geweldige kaaklijn.
- slanke en mooi gevormde nek.

En ook visagist Niels Jansen vond me prettig omdat ik, jawel, zo rustig was en behulpzaam. Ook de andere modellen waren mooi, rustig en behulpzaam. Fijn fijn fijn. Hihi. Iedereen vond mijn kapsel ook geweldig. Ik niet hoor trouwens, vriendje heeft me extensions cadeau gedaan zo ben ik weer een beetje te vertonen, aldus ik.

Morgen laatste stage dag, het maakt me wel verdrietig. Stage was 9 weken lang mijn allesje, mijn leven, mijn hobby. Snik. Volgende week ook nog proefwerken i guess. Maar als ik roosters.deltion moet geloven blijkbaar niet. Wat een kakhoeren zijn het ook. Maar nu ga ik door met:

- brochure afwerken.
- brochure uitprinten.
- stageverslag uitprinten.
- stageverslag afwerken.
- poster gazelle seizoen 2009-2010 aanpassen.
- 10 tiff. bestandjes aanpassen door een nieuw logo in te plaatsen.
- paar nummers downloaden en op mijn MP3 zetten.
- beetje mail kijken.
- beetje msn-en
- and last but not least naar huis, van vriendje genieten en taart kopen als afscheid voor morgen.
(Ze hóuden hier van taart, geloof me!)

liefde,kusjes,knuffels,eenhoorns en digitale taart.

Marieke

1 opmerking:

  1. Klinkt allemaal wel heerlijk
    behalve je enorme lijst
    Die is me te lang om allemaal te moeten
    en ik wil je haar wel zien
    Maarja
    moeilijk
    doei

    Wat voor modeldinggedoe had je eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen